Lite kalasande å så

Halloj!!
Blev ju inget vettigt bloggande igår direkt. Det fanns tyvärr inte tid till det. Först så jobbade jag 10-15 och sen var jag iväg och köpte present till min kära mamma som fyller år imorgon. Hon hade lite bjudning igår, hemma hos sej och pappa. Alltid lika roligt att umgås dom och deras vänner. Dom är tamejtusan heeelt crazy. Haha!! Så blev det ju såklart Mello också, går inte att missa. Jag tycker faktiskt inte att det var någon som var riktigt dålig igår (förvånande kan tyckas). Så var det i alla fall. Mina favoriter var, Sara Varga, Linda Sundblad, The playtones och så gillade jag Sara Lumholdts låt, hon sjöng dock inte så bra i verserna men refrängen var bra.

Vi var hemma strax före ett i alla fall. Jag hade ingen koll på tiden över huvud taget och trodde klockan var runt 23. Jäjä, whatevvah!!
FågelburTulpanerCoco-glass med ananas


Kommentarer
Postat av: Solin

vilka fina bilder =)

2011-03-01 @ 01:35:36
URL: http://nattstad.se/Sool

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0