Gud eller?

Shit, att klockan lyckas bli så himla mycket jämt. Vad har jag gjort för vettigt idag då?...Inte mycket, Suck! Det får bli bättre i morgon helt klart. Då är vi lediga. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på då. Maria kommer väl hit någongång på morgonkvisten. Tänk va bra om det bara kunde vart lite sol. Då har vi plockat på promenad-dojorna och lillans cykel så hade dagen vart kirrad. Men regn ska det bli. Detta är baksidan med en vit vinter. För min del får det gärna räcka nu. Väck med is å skit och på med lite hetta, Visst?! Det är det vi vill ha, Gud, eller vem det nu är som bestämmer sånt.
Nu är det helt klart läge för att inta sovposition, jag kommer sova så gott. Jag känner det ända ner i tårna.

Natti på er då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0