Funky

 

Aah, har ju inte berättat om min lilla dockas premiär i Funkykids. Herregud!! Som hon tjatat ända sedan vi anmälde henne till gruppen. Varje dag har hon frågat när hon skulle börja. Så kom äntligen dagen då det var dags....Då säger hon till mej "Mamma!! Jag vill inte dansa!". Ööh, okej. Nähä, plötsligt vill hon inte dansa. Vad skulle jag säga? Hmm, jag sa att vi i alla fall skulle gå dit och titta å ville hon inte dansa så behövde hon inte. Man kan ju inte tvinga stackarn eller hur? Hon satte sej i ringen med dom andra och än så länge gick det bra. Men så fort musiken startade och dom skulle börja dansa så kom hon och satte sej brevid mej. När dom satte sej i ring igen så hoppade hon dit. Mot slutet av lektionen så gjorde hon i alla fall rörelserna där hon satt bredvid mej på golvet. Nästa gång har hon lovat att hon ska dansa, så vi får väl se hur det går.

första lektionen på funkykidz

  

Kommentarer
Postat av: freja

min sambos dotter började sin andra termin med funky igår.. då råkade om krocka med en annan tjej och har numera en kula på kinden. haha men det var nog inte så farligt för hon vill gå dit igen nästa vecka ;D

2011-02-14 @ 11:28:28
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0