30:e December 2011

Tolahopp tjolahej!!

Nu har jag precis varit uppe och lagt minstingen i sin säng. Stora tjejen är fortfarande uppe med mej. Det får bli lite att man frångår de vanliga rutinerna när det är jullov ju. Men vi ska strax göra henne redo för sängen också.

Har tagit det väldigt lugnt idag bara. Var ute en sväng med mina små flickor förut. E sov gott i vagnen och L cyklade. Efter en sväng till affären för inhandling av lite fredagsgotta så stannade vi till en sväng på lekplatsen så Lillan fick leka av sej lite. Jag fick också vara med och leka lite såklart, jag var monster, hahaha.

Nu har vi myst på bra och länge och minstingen har varit fantastiskt nöjd hela dagen och kvällen. Hon har legat och flinat åt dom små kompisarna i sitt ugglegym medans jag och L har spelat DS. Roligt roligt! Sambon är ute å ränner sen någon timme tillbaks, så känner jag mej själv så slocknar la jag på soffan snart om inte E börjar bråka.

Natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0