På hal is

Åh vilken helt underbar kväll jag har haft. Så himla mysigt.
Jag och familjen har tillbringat kvällen tillsammans med fästmannens systrar och den enes sambo på ett juligt Liseberg. Även systerdottern fick vi med oss till Lillans stora förtjusning.

Vi började med en stadig Fransk hotdog lite längre in innan vi gick tillbaks till isbanan. Där var showen i full gång, men när dom var klara blev det till att hyra oss varsitt par skrillor.
Haha, jag vet inte när jag åkte skridskor sist men jag tror att det var när dom hade jul för första gången på Liseberg (när det nu kan ha varit?).
Lillan älskade det i alla fall och ville absolut inte gå av isen. Hur duktig som helst för att aldrig ens ha stått på ett par skridskor förut. Jag däremot kände mej som rena rama Bambi :)

Lillasyster E betedde sej exemplariskt och sov sej igenom hela besöket istort sett. Hon vaknade dock till en liten stund för mat och blöjbyte, sen somnade hon om igen.


Ojoj, efter att ha slumrat en stund på soffan här med minstingen så ska jag bara slänga in ett par bilder, sen blir det sängen. Natti!! *Gäääääsp*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0