Härligt med lite solsken

Idag är första dagen i den nya verkligheten. Sambon skulle börja jobba igen efter att ha varit hemma i två veckor med oss. Det gick verkligen hur bra som helst.

Först hade vi lite besök av Anticimex på morgonkvisten och sedan var det dags att gå å lämna stora tjejen på dagis. När vi gjort detta så kände jag absolut inte för att gå hem igen så det fick bli en liten promme i vintersolen. Orkar inte gå speciellt fort, eller långt heller för den delen då fogarna fortfarande inte är ok. Men en liten runda blev det i alla fall med mellanlandning på torget. Köpte mej en påse med lite gott och en piggelin. Haha!! Gött mos!


Lillasyster E sov hela tiden gott i vagnen och fortsatte även sova nån timme på utsidan efter att vi kommit hem.
Hon är verkligen precis lika underbar som storasyrran sin. *Peppar peppar* Ingen är gladare än mamma. ♥


Här hemma tog jag tag i min kvittoburk och gick igenom den. Dags att rensa, det blir ju en del kvitton kan man säga. Haha!!
Nu är det strax matdags för den lilla, sen funderade jag på om man kanske skulle dra sej och köpa en gran. Har faktiskt funderingar på att ha plastgran i år. Känner inte för att få in massa spindlar och annat äckel som kommer med granen varje år. Jaja, vi får se vad det blir. Måste köpa åkpåse till lilla skruttan också nu när det börjar bli lite kallare ute.
Något annat som bör tas tag i snart är ju julklapparna. Shit, såhär sent har jag aldrig varit ute förr. Inte en enda klapp är inhandlad. Ajaj, inte bra. Men jag har ju liksom haft annat för mej om man säger så.

Hepp, dags att kila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0