December, numero uno!

Minsann, idag entrar vi december månad. Tänk va fort det gick egentligen. Jag tycker ju inte det var längesen man hade semester. Sommaren känns i och för sej rätt så avlägsen, men ändå. Man gick där med sin växande mage och bara längtade efter att det skulle bli november någongång så lille knoddas ville komma ut.

Nu sitter man här, tvåbarnsmamma och allt. Julen närmar sej och även det nya året. Det är ju helt sjukt egentligen, vart tar tiden vägen???

Idag har vi i alla fall sovit bort tiden i nya soffan. Haha, sjukt trötta av någon anledning och man somnar farligt gott i den. Nu börjar vi piggna till lite lagom, i alla fall jag och Prinsen. Lillasyster la jag till bröstet, rapade henne och hon sover nu vidare gott i babysittern. Helt otroligt vilka underbart mysiga ljud dom ger ifrån sej när dom sover dom där små. Kan sitta å bara lyssna på henne hur länge som helst.



Snart kommer stora tjejen hem från dagis och då är det slut på lugnet. Jag önskar det hade varit lite roligare väder så man fick lust att ta sej ut, men icke. Så jag sitter kvar här i soffan och slappar lite till.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå där!

Det går sakta men säkert framåt, tycker det är svårt med matningen och är så otroligt less på pressen om amningen, tror fortfarande inte att det har runnit till..

Än så länge har vi inget namn alls, tycker det är himla svårt, men innan 3 månader ska vi nog få till det =)



Nja snö och snö vet jag inte alls, det är ganska slaskigt.. Ingen riktigt vinter tyvärr!

2011-12-01 @ 17:10:07
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

sv: Åh grattis till dig med :D Så fin hon är, precis som storesyster! kram

2011-12-06 @ 21:09:30
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0