Besök på jobbet och beslutsångest.

Nu blir det ett sånt där dagen efter-inlägg igen. :)

Igår när jag hade lämnat lillan på dagis så åkte jag och handlade lite fikabröd, sen vidare till jobbet för att visa upp Lillasyster för nyfikna kollegor. Efter det kilade jag vidare till b-plan för att köpa en åkpåse till vagnen. Herrejösses!! Att jag inte bara ger upp. Det var lättare sagt än gjort. När jag väl hade bestämt mej för vilken jag skulle ha så ville jag ju ha den där mönstret föll sej finast och som var perfekt på alla sätt. Inte så lätt det heller. Gav till slut upp. Jakten fortsatte sedan idag. Åkte till en annan affär där jag skulle välja ut den som var finast och när jag hade velat fram och tillbaka ett tag och jag var alldeles svettig så hade jag bestämt mej, NÄ men då hittade jag fel på den också. Jag blir så trött på mej själv (för att inte tala om tjejen i affären) Stackarn!! Jag är precis en såndär jobbig jä*la kund som jag själv inte skulle vilja ha. Haha!!

Sökandet efter den perfekta åkpåsen får väl fortsätta imorgon då. *Störd jag vet*

Denna åkpåsen från Elodie Details blir det i alla fall. Såå läcker.


Kommentarer
Postat av: Anna

Har du själv använt sprayen? Ja jag hoppas verkligen att det funkar nu!



Det är att man är petig ;)

2011-12-08 @ 09:17:39
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh den är ju så fin! Tips, babyshop.se har snabba leveranser och jag tror att dom har 20% rabatt just idag :)

2011-12-08 @ 20:18:33
URL: http://anderssonlindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0