As usual..

Shittans!! Jag skulle ju bara upp och amma lillsessan till sömns lite å vipps så sov jag själv också. Jag är grymt bra på att natta mej själv. Inga insomningsbekymmer här inte.

Det finns nog inget bättre sömnmedel än amning. Jösses så många gånger jag somnat ifrån och vaknar upp med en bebis halvt hängandes vid sidan om mej. Häromdagen låg hon tvärs över knät på mej och ena booben strutade ut i det fria och jag sov hur gött som helst. Haha, tänk vilken syn.

Nu ska jag i alla fall krypa till kojs jag också för ögonen går i kors på mej här. Natti!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mailan - ytterligare en jävla mammablogg

Asg Jag somnar så titt som tätt med :) Tur att minimannen bara äter en gång per natt annars hade han nog fått kall mjölk ;)

2011-12-28 @ 15:54:33
URL: http://mamma-mailan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0