Quicky

Nämen hallu!!

Jag och prinsen har precis kollat på film. Unthinkable, helt okej film men den slutade inte riktigt som jag hade hoppats. Nu är jag seg som bara den och ska strax krypa ner i min säng.
Idag vart det träning, nu pallar jag nog inte länge till men det är ju så roligt och jag kommer att sakna det såå. Usch, vet inte vad jag ska ta mej till. Vill zumba jue. Hoppas jag är pigg å fin efter förlossningen sen så jag kan köra igång fort :-) Shiiiit, jag kommer ju ha värsta magen som hänger och dallrar då ju, hmm. Men den ska väck.

Natti på er, imon är vi lediga jag och lillan. Då blir det väl lite förberedelser inför kalaset på lördag. Shooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0