Oops, beställning lagd!

Jepp, nu har ännu en ny vecka dragit igång. Går inte veckorna sjukt fort eller?
I helgen har jag väl tatt det ganska så lugnt medans sambon min är duktig och jobbar hemma på baksidan. Jag ska få altan =) Eller ah, golvet är i stort sätt klart nu. Så jäkla gött.

I lördags var jag och syrran ute och kollade på vagnar. Hennes lilla skrutt var med och fick agera provdocka. Det var faktiskt bra då jag nu har kunnat utesluta Joolzen. Mer och mer lutade det åt att bli en Diva som jag var inne på redan från början. Har även funderat lite på Buzzen som jag hade som andravagn till Lillfis. Men som det kan gå. Hittade ett riktigt bra erbjudande på Divan så nu är beställningen gjord. Ooops!!!


Igår var vi på cykeltur, jag mamma och lillan. Cyklade riktigt långt. Totalt blev det nog nästan en mil och lillfis var så duktig såå. Inte ett tecken på trötthet.
På kvällen när vi hade ätit middag så tog vi en promme till mamma och pappa. Lillan ville bada, så så fick det bli. Mysigt i ÖSREGNET.

När nu är det läggdags. Natti!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0