Typiskt Gravid!!

Idag har jag haft sjukt ont i mina höfter asså. Jeezes, rätt som det är när jag tar ett steg så kan det hugga till i höften på mej och göra ont som f*n. Inte speciellt skönt. Jobbigt om man går med en kund liksom och rätt som det är halvfaller ihop och stönar till av smärta. Tack och lov har det inte hänt framför någon kund ännu. Men det är fan inte kul i alla fall. Kände nästan för att börja grina där ett tag på grund av min jäkla foglossning.
Vissa dagar är allt hur bra som helst och jag känner ingenting och vissa dagar har jag hur ont som helst.

Till något som är betydligt mysigare nu då. Vår lill* plutt i magen har hållt på som en tok hela dagen idag i stort sett. Det är inte några långa stunder h*n har haft vilopaus därinne. Har jag sagt att det är mysigt eller?! ;)
Huur mysigt som helst. Jag vill aldrig att detta ska ta slut. Självklart finns det ju inget som slår känslan av en liten nyfödd som ligger på bröstet och sprattlar heller så visst längtar jag så jag dör litegranna men ändå.
Hårda buffar som tusan har jag fått flera gånger och den trycker och snurrar runt och har sej. Mys mys myyys!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0