Magen v30

Magen v.30Magen v.30

Som jag sagt tidigare, detta går med rasande fart. Går in i vecka 30 idag. Nu är vi på riktigt på väg mot vecka 40. Känns som att det kommer gå hur fort som helst.

Jag mår riktigt bra faktiskt. Om man bortser från foglossning och trött rygg då såklart. Har inte gått upp alls lika mycket i vikt som jag gjorde med dottern. Vågen visar på att jag plussat ca 6,5kg vilket jag tycker är heeelt okej än så länge. Med Lillan låg jag på runt +14kg i samma vecka. HERREJÖSSES!!!! Ja då kan man ju lugnt säga att jag ligger bra till den här gången. Trots denna inte så stora viktuppgång så går jag omkring och stönar och suckar och har mej. Haha!!! Känner mej som en klumpeduns.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0