Big shopping!

Sitter nu här i min soffa med fötterna på bordet. Ska strax hoppa i säng, men tänkte slänga in ett litet inlägg först.

Idag har jag tillbringat dagen med min kära mamma och syster på Gekås i Ullared. Tänkte inhandla lite bebisgrejer men det blev inte så mycket sådant. En dreggellapp och lite tvättlappar å så bara. Desto mer till Lillan, kläder och lite presenter då hon fyller år på lördag. Så då blir det kalas, köpte även kalasgrejer som hon blev mycket nöjd över.

Jag hittade faktiskt lite kläder, en fin jacka till och med. Very nice! Ett par mammatights också, vääldigt sköna. Sen blev det lite andra såna där blandat-prylar som man alltid plockar på sej.



Lite blandade bra-å-ha-grejer.



Älsklingen i sin nya skiddress.
Dotterns nya skiddress


Min fina topp, den faller så fint över magen :)



Superfin kofta som jag blev lite småkär i.



Höstjackan, sitter också fint över magen. I alla fall ett par veckor till.



Mysigaste mystightsen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0