Bebisinköp!!

Hej min vänner!!

Usch asså, jag känner helt klart att jag inte riktigt är som jag brukar. Känner mej helt slut i kroppen efter en dag på jobbet och idag vart det dessutom zumba raka vägen när jag slutat, suck. Ännu ett pass tog jag mej igenom och jag är så nöjd. Jag tror dock inte att det kommer att funka så jättelänge till för de senaste dagarna har jag haft så ont i fogarna på olika ställen. Först hade jag jätteont i höfterna, nu är det borta men jag har istället haft ont i främre fogen. Det ilar liksom i hela blygdbenet och upp lite på höger sida på magen och ner i ljumsken, Jätteskönt!!! Nää, inte riktigt.
Det kommer bli tufft som fan att jobba hela hösten. Bara den förändringen som hänt min kropp under fyra veckors semester har gjort en väldig skillnad. Känner mej som en anka ibland när jag går...redan.

Men det hör till. Förhoppningsvis så kan jag få mina papper till försäkringskassan påskrivna snart så jag kan skicka in dom. Sen är det bara att hålla tummarna hårt.



Förresten, så var vi och köpte bilstol till bebisen idag. Ååh, det är första "stora" grejen vi köpt, så roligt. Sist var ju vagn å allt klart i v.22 typ, haha. Det blev i alla fall en Maxi Cosi cabrio fix med bas till. Grymt fin är den och har samma färger som lillans stol (Black reflection). Kanon!! Nästa inköp blir nog vagnen, weeiiiii!! Jag tror att jag kanske har börjat bestämma mej för vilken det får bli, men håller nog på det ett tag till. Ska ut å klämma å känna lite till första med Älsklingen.

Jaja, nu ska jag lägga mej. Blev på tok för sent idag också känner jag. Natti!!
Maxi cosi cabrio fix black reflectionMaxi cosi cabrio fix black reflection

Kommentarer
Postat av: Pontus

Hej,



Maila gärna mig, har ett litet samarbetsförslag.

2011-08-05 @ 14:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0