Heldag i Haga!!

Vilken dag!! En helt underbar dag har jag haft.

Började i och för sej med att jag sov skitdåligt hela natten för jag var orolig att försova mej, sen gick jag upp klockan åtta och packade väskan och gjorde mej iordning.

Mamma kom och hämtade mej strax efter åtta, sen hämtade vi upp syrran och åkte till stan. Där mötte vi upp mormor och gick in för att anmäla vår ankomst. Vi fick fina vita badrockar plus handduk och tofflor med oss. När vi bytt om satte vi oss ner och väntade en liten stund. Mitt namn ropade upp först och nån söt och trevlig tjej visa mej vägen. Där fanns en uppvärmd bädd som jag la mej på. Hon berättade lite vad hon skulle göra och vad för typ av olja hon tänkte använda och vad den var bra för. Inget jag kommer ihåg, utan jag vill bara köra igång.
Så jag la mej ner och hon började. OOooooooohhh my GOD!!! Det var helt sjuuukt skönt. Att jag aldrig har gått på massage tidigare. Hela kroppen tog hon, från hårbotten och ända ut i tåspetsarna. Vilka fantastiska 50 minuter det var. Det var inte sista gången kan jag lova. Efter det tog vi oss ett dopp i ägget och bara tog det lugnt, sen var det dags att göra sej iordning.
När vi var klara väntade brunch. Ojojoj, där fanns allt möjligt gott att välja mellan. Riktigt gott, och vi som var så hungriga.

Tack snälla Pappa för bästa julklappen!!!




Väl mätta och belåtna så väntade en tur i Haga. In och ut i alla affärer. Där fick jag shoppat lite. =)
En sjal som jag är superdupernöjd med (värd varenda krona) och ett ljus som luktar så himla gott. Jag har aldrig i mitt liv köpte ett så dyrt ljus. Heelt sjukt!! Hittade även ett par söta örhängen till lillfis som jag tror att hon kommer älska.  




Nu ska jag ställa mej i köket och laga lite middag inna jag får besök. Ha en härlig lördagkväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0