Chilla lite

Nä, va fan. Jag blir så trött. Ibland när man skriver ett inlägg så tar det lite tid. Det kommer saker imellan och sådära. Så, när man väl ska publicera så kommer man istället till startsidan och hela inlägget försvinner. Allt som finns kvar är nån stackars rad längst upp. Mycket irriterande.

Så jag slänger bara ihop lite snabbt vad dagen bestått av.
Först åkte jag en sväng till ikea (har nog aldrig vart så lite folk där samtidigt som mej). Skulle bara köpa några lådor att lägga vinterns accessoarer i på vinden. Efter det åkte jag till plantagen, där det var desto mer folk. Sweet lord!! Känns som att det är fixa-i-trädgårn-dagar nu va!? ;)
Det blev jättefint i blomlådan utanför köksfönstret, bättre än det som fanns där i innan i alla fall.

Senare åkte jag och la famiglia och käka glass på Triumf. Såna aktiviteter passar bra såna här dagar. Sen blev klockan mycket så vi åkte hem och lyxade till det med köpemat från Thaien idag. Götta!!

Inga bilder idag, Sorry!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0