Baby & Barn

Jaha då har man varit på årets Baby & Barn-mässa också då. Av någon konstig anledning så fastnar jag alltid längst i Nova Star-montern. Hehe!! Som varje år så fick jag shoppat där även den här gången. Ojojoj så fint, en härlig dress blev det till lillan med matchande mössa till. Den kommer bli kanon att ha på sej alla ljumma sommarkvällar, som inte är allt för långt borta.

Vi var nog klara på knappt 3 timmar tror jag. Det måste vara rekord.

Efteråt tog vi en tur med bilen och åkte ut till havet. Lillan sov i bilen medans jag tog mej en korv med pommes och F tog en mjukglass. Jäkla gottegris!
Sen avslutades dagen på mammas och pappas altan med mamma, pappa och syrran med halva familjen.
Nu blir det slappande framför tv'n en stund innan det är läggdags.

Nova star dress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0