08/09/10

Här ligger jag, nyduschad i min goa säng och är helt slut i kroppen. På tv:n rullar Kungarna av Tylösand. Herrejösses säger jag bara...Jag trodde inte att folk höll på sådär längre, men så fel jag hade. Dom är ju bara pinsamma. Ändå kan jag inte sluta kolla, för lite kul e det ju faktiskt. Äh, jag somnar nog snart ändå. Jag känner mej heelt slut idag. Har varit på ett ganska hårt Zumbapass idag. Jag har lite svårt för det där med sexiga moves och smeka sej själv men tycker nog att jag hänger med ganska bra på monsterjucken som slängs in då och då. Haha, det är så grymt kul va. Imon kör jag på't igen, ojojoj va roligt. Kan knappt bärga mej. Nu får ni sova så gott för det ska jag göra. Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0