Morgonrunda

MorgonrundaDet är så jäkla gött att ta sej en joggingtur på morgonen. Tänk att detta skulle hända. Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle få för mej att börja springa, men det e så gött. Särskilt som idag när det duggade lätt. Härligt!! Jag har inte sprungit många gånger, men man märker tamejtusan skillnad. Jag pallar att springa längre sträckor för varje gång utan att göra upphåll. Helt fantastiskt. Kände inte av nånting i mina knän idag heller som jag gjort vid andra tillfällen. Fasen asså, jag kanske börjar bli lite fit. Haha!! Jag fick inte ens håll, inte en enda gång. Grymt!! Nä, jag är så nöjd över mej själv att jag har börjat röra på mej lite. Så hur sjuttan ska man göra nu när vintern närmar sej. Ska jag behöva åka te gymmet då å köra löpbandet. Trökigt!! Jaja det tar vi då.

Igår kväll skulle jag å prinsen ha lite myskväll. Vi började kolla på Baksmällan som är så jäkla rolig. Haha!! Oj vad jag garvade, men det slutade med att vi båda slocknade i soffan och vaknade vid 4-tiden då vi gick upp å la oss. Lyckad kväll. Men det var ju mysigt i alla fall. Melon å vindruvor och popcorn mölade vi i oss. Gott!! Min katt som är galen i melon, kom som ett skott och ville möla han också. Haha!! Han slickade å gnagde somtidigt som han spann högljutt (stavning?) Going.

FredagsmysKatten äter melon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0