Kyckling med Rödcurry

Sitter på lunch för tillfället. Idag hämtade jag mat på Thaien här borta i krokarna. Kyckling med röd curry brukar jag ta, så jäkla gott. Det är inga dåliga portioner man får heller. Det är bra, för det värsta som finns är när man har ätit upp och fortfarande är hungrig. Detta händer alltså inte när man köper mat på Thaien. Måste passa på att proppa i mej ordentligt nu så jag står mej till Zumban som jag ska gå på direkt efter jobbet. Var på ett pass igår också och Maria å Frida var med för första gången. Haha så söta. Dom hängde med jättebra, men ibland såg dom ju lätt förvirrade ut (vem gör inte det) Vissa rörelser fattar jag inte hur man ska kunna få till. "Hitta rörligheten i er" Öh, jo javisst, vart då??? Haha!! Undrar om jag någongång kommer att röra mej som intruktören. Vi får väl se. Nu ska jag läsa lite innan lunchtimmen är slut.


Kyckling med rödcurry


Kommentarer
Postat av: maria

Ja gud vad förvirrad man var ! haha, men så roligt! ser fram emot passet idag :) ses snart. kram

2010-09-16 @ 14:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0