Höstfint för en prinsessa!

För ett par veckor sedan så köpte jag en jättefin höstjacka/kappa till lillan. Hade kikat på den tidigare och kände att nej fasen, den ska hon ha. Annars brukar jag alltid vara ute alldeles för sent när allt redan tagit slut. Tycker det känns lite sådär halvjobbigt att man måste köpa höstkläder mitt i sommarn. Jag trodde att man ville dröja sej kvar så länge som möjligt och inte skynda på med höstrusk, men jag hade visst fel. Nu kan vi nog för övrigt räkna 2010 års sommar som slut. Välkommen igen nästa år.

Höstjacka till dotternHöstjacka till dottern
Jackan är som ni ser väldigt söt, med volang i nederkant, små söta hjärtan på knapparna och ljus härlig fuskpäls i luvan. Så mysig, jag vill också ha en sån :)
Höstjacka till dotternHöstjacka till dottern

Jackan kommer från Kappahl och kostar ca 350:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0