Breakfast

Crunchy müsli med jordgubbar och yoghurtflakes

Hej hej!! Idag är vi lediga jag å lillan. Har nyss ätit frukost i form av müsli och vaniljyoghurt, smaskens.
Har även läst ett kapitel i min bok, iiih. Den är såå mysig, helt sjukt. Jag älskar att läsa den. Jaja, vad har vi på dagordningen då. Hmm, först är det bra om vi gör oss iordning, sen är jag lite sugen på att åka å köpa mej ett par höstboots av nått slag. Har tvättat lite nu på morgonen också, har ingen ordning över huvudtaget på mina kläder för tillfället och det gör att jag får lite lätt panik. Nä nu ska jag ta och rycka tag i den här slappa kroppen för att få nånting gjort.

Ha en riktigt skön onsdag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0