27/9 - 2010


Tänkte jag skulle kladda ner några rader här innan jag ska betala räkningar och hoppa i säng.
Har tagit det lugnt efter jobbet idag. Myst med min pinsessa och tvättat lite å så. Maria kom förbi en sväng och kollade på Idol med oss. Det börjar ju dra ihop sej mot fredagsfinalerna nu. Tycker dock inte att det är sådär jättemånga riktigt duktiga med i år. Fast om jag inte minns helt fel så är det så jag brukar tycka innan det dragit igång ordentligt. Dom växer ju såklart mer och mer för varje vecka.



Så här såg jag ut idag, nya leggings, nya koftan, nytt nagellack och min nya fina ring.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikar runt bland föräldrabloggar på bloglovin lite :) .



Fin kofta du har :)

2010-09-30 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0