Mysdag i höst-rusket

I sånt här väder brukar jag oftast inte känna för att hitta på nånting över huvud taget. Det är ju ganska trist egentligen att vädret ska få styra över vad man gör. Nej nej nej, så idag tog vi på oss kläder och åkte å hämtade Maria hemma hos henne, sen drog vi en sväng till backaplan och jag fick handlat en mysig snood och en rätt snygg tröja faktiskt. Skulle ju egentligen spanat efter min dojor i mindre storlek, men när vi stog med skorna på i hallen så kom jag på att jag är rätt nöjd med dom som dom är. När vi hade haft våran lilla snabbshoppingtur på backaplan så drog vi till kungälv för att fika lite. Jag köpte lasagne till lillan och wokade nudlar med kyckling till mej. Det va supergott så det var väldigt synd att dom snålade så med nudlarna. Ärligt talat så fick jag löjligt lite nudlar, men orkade inte bry mej om att säga till. Maria tog en grekisk paj som det verkade som att hon var nöjd med. Vi avslutade med nån god kaka med kokos och choklad å smaskens.
Sen tog vi bilen hem till Maria igen och kollade på nån film med varsin kopp varm choklad då vi var alldeles frusna när vi väl kom hem....Förresten, Jag älskar regn och kyla å allt därtill, hmm.
Wok på Tant RutJag och min prinsessa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0