Me like Didrikssons

Köpte ett så fint skidset till lillan häromdagen ju, som jag sa att jag skulle slänga in lite bilder på. Så dom kommer här. Hon passar så himla fint i turkost och hennes ögon bara lyser. Först gillade jag inte färgerna när jag såg dom på galgen. Den turkosa var jättefin såklart, men så var det babyblått också på vissa ställen. Såg inte bra ut alls, men vi provade den i alla fall och jag blev kär. Ville egentligen haft en 120:a till henne, men det fanns inte. Inte någonstans i hela landet och det var slut hos Didriksson till och med, så vi fick nöja oss med 110. Den kan hon i alla fall den här vintern. Cute!!!

Didrikssons Tobie turkos
Didrikssons Tobie turkosDidrikssons Tobie turkos


Kommentarer
Postat av: Yrvädret

Men vilken söt liten tjej du har.:) Längtar verkligen tills jag får egna små knoddar.



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0