Kilklackar!!

Då det tydligen vankas utgång nästa lördag så kände jag att det var dags att inhandla ett par shoes tills dess. Har ju totalförälskat mej i dem jag visat innan som kommer från Bianco, men dessa är tydligen helt slut ett tag fram över i min storlek så jag får så vackert ta och vänta. Däremot så hade jag spanat in ett par på Din sko, vet dock inte om jag är helnöjd med dom, men vafan. Knappa 500:- kostade dom så jag kan ju i alla fall känna på det ett tag. Är kilklackar sedan något för mej så får det bli dom andra också. Iih!!!

Svarta Kilklackar


Kommentarer
Postat av: mamma

ja, dom är ju inte lika snygga som dom andra. Om du köper dom andra sedan kommer du nog aldrad att använda dessa. är det inte bättra att köpa några helt andra. Äh förresten bry dej inte om mig Du kan ha dessa oxa till exempel när det är dåligt väder ska man ju inte fina skor

puss

2010-10-23 @ 08:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0