Vissa saker går helt enkelt för fort

Ytterligare en helg hart passerat och imorgon är det dags att återgå till jobb igen. Trots att jag jobbade igår så känns det som att jag har haft en ganska lång helg.
Som vanligt (de senaste söndagarna), så gick vi till simhallen idag en sväng. Lillan blir djärvare och djärvare för varje gång. Idag fick hon för sej att hon skulle simma utan armpuffarna och slängde sej iväg å sjönk. Haha, hon är inte klok den. Antar att hon inte riktigt fattade att det var puffarnas förtjänst att hon höll huvudet ovanför ytan.

Efter badet drog vi till b-plan, Jag, syrran å lillan. Köpte Fars dag-present till prinsen å papi. Själv fick jag en jättefin å jättemysig halsduk och en lite läcker kuvertväska. Alltid trevligt med små surprise-inköp.

Kvällen har vi tillbringat hemma hos mamma och pappa på middag. Vi har verkligen en helt underbar familj, fan asså jag blir alldeles varm bara jag tänker på hur goa vi e. Man är verkligen lyckligt lottad. Så kul som vi har, helt störda. Haha!! Jaja, det var ett bra avslut på den här helgen. Have it!!

Kuvertväska och halsduk, Lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0