Nyfrissad!!

Jag å min duktiga frisörMan känner sej altid så jäkla fräsch å snygg när man går ut från frissan, visst gör man? I alla fall jag. Känns som att håret svallar sådär tjusigt i slowmotion så fort det blåser till lite. Är det inte så? Haha!! Kanske bara jag som känner så.

Jag hade lillan med till frisören och för säkerhets skull så fick hon packa sin väska med diverse prylar, Nintendo ds, smurfar, en gose-hund, en slibbig larv, en Kitty-ask med russinmix, ett paket tuggummin och två klubbor, var i stort sett det hon valde att ta med. Det var nog smarta val för det gick hur bra som helst och hon roade sej fint medans Carro fixade med mitt hår.
 


Rosa Höststjärna Efter ca 2 timmar var vi redo att åka hem, men svängde in på plantagen och tog oss en bit mat. Jag köpte en Höststjärna, ni vet en sån där röd stjärnformad blomma som gamlingar brukar ha hemma vid jul. Brukar finnas att köpa med hemskt guldglitter på också, men en sådan köpte jag inte. Dessa fanns nämligen i en ljus rosa nyans och dom var så fina så jag kunde bara inte låta bli. Det som var ännu bättre var att man köpte 2 och betalade för en. Så nu står dom så fint på fönsterbrädan i köket. Tjusigt!!

 

 

 

 

 

Nu blir det kvällsmacka...Är så otroligt hungrig, inte bra. MUMS!!
Kvällsmacka


Kommentarer
Postat av: frisscarro

ååå det blev en bild iaf ;) haha... kramar

2010-11-11 @ 11:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0