Tuesday off

Vaknade upp stax före 8 av att lillan ropade inifrån sitt rum. Hon hade drömt en dröm, "en sån dröm med mar" sa hon till mej. Alltså en mardröm :)
Jag bar in henne till mej och vi låg å mös en stund. Jag ringde syrran å hörde ifall dom ville komma på frulle. Tänkte först bakat scones men så kom jag på att jag inte hade nått mjöl. Istället fick vi nöja oss med (dock väldigt goda) rostade frökorn, mycket gott bröd. (Utan E-medel) Herregud!! Jag har blivit knäpp. Har aldrig någonsin brytt mej om E-medel innan, det måste vara min jobbarkompis som förstört mej. Hehe!!

Nu har vi dukat av frukosten och ska nog börja göra oss iordning så smått.
Banan och fil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0