Sweet sweet sweet

Gud så seg jag blev då. Ställde mej och lagade middag direkt efter att jag kommit hem från jobbet. Fiskbullar i äggsås med potatis. Det är så gott! Efter middan fick dom som ätit duktigt en glass. Prinsen köpte hem Carte d'or Razpberry cheesecake och rån, åh jösses va smarrigt. Efter det slumrade jag en snabbis på soffan tills Frida messade att det var grönt. Så nu drar vi iväg en sväng till henne.
Jag och prinsen skulle gått på bio egentligen, men ingen av oss var speciellt sugna så vi bestämde oss för att skita i det. Istället hyr vi nån bra film och myser till det i soffan. Det kan nog bli hur bra som helst. Trevligt lördagkväll på er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0