Strange

Tja!! Det blir ett sent inlägg idag. Tänkte bara skriva om nått skumt som hände mej i natt. Jag fatta ingenting kan jag säga. Vaknade klockan tio i två av att jag hade så jäkla ont i magen. Pang bara så gjorde det svinont. Jag låg och vände å vred på mej och inget sätt var bra. Kände till slut att jag nog behövde spy av smärtan och satte upp håret i en tofs å gick mot toaletten. Jag stannade i dörren för jag kände att jag blev lite yr, sen minns jag ingenting...förän jag vaknade upp 45 minuter senare liggandes på rygg på hallgolvet med händerna bakom ryggen och huvudet hängandes över trappkanten nästan. Hallååå!! Vafan hade jag gjort? Skitskumt. Vad var det som hände egentligen. Blev lite orolig där ett tag. Men smärtan var borta och jag kunde gå å lägga mej i sängen igen. Jag har aldrig tuppat av sådär förut och smärtan i magen var ingenting jag kände igen heller. Very strange.

Neon


Kommentarer
Postat av: Hannah_

2010-05-25 @ 13:46:28
Postat av: Hannah-Liannah

Meeen gumman, nu blir jag orolig =( Det där låter inte normalt.. du kanske skulle rådfråga en läkare??

2010-05-25 @ 13:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0