Skräck!!

I morse kom lillan in till oss, precis som hon brukar göra och la sej imellan mej och min kära man. Först så låg hon och pillade mej i ansiktet, drog i mina läppar och ögonfransar och sånt där. Inte heller helt ovanigt. Jag sa åt henne att "mamma måste sova lite till". Det fick jag. Vaknade sedan upp helt av mej själv, lillan hade somnat om och prinsen sov fortfarande. Jag rullade över och slängde ett öga på klockan. HALV ETT!! Prinsen!! Klockan är halv ett!! Båda två flög upp ur sängen. Lillan däremot var en riktig segmört och var lite svårstartad.
Men skit i det nu, så skulle jag i alla fall plocka fram lite kläder. Då ser jag liksom något mörkt ovanför mej och tittar upp. SHIIIIIIIIT!!!! Där sitter värsta spindeln, precis ovanför mej. Jag kände hur världens rysning gick genom kroppen och hjärtat slog snabbt som fan. Det är så jäkla läbbigt när dom sitter sådär nära å bara blänger på en. Fy faaan!! Tänk om han har krypit ovanför mej när jag låg å sov eller nått. Iiieeuuuwww!!! Jag fattar inte vart dom kommer ifrån. Och jag lovar, den va inte liten heller. Som displayen på min mobil ungefär. Prinsen fick ta en kopp å slänga ut den på andra sidan häcken. Nu hoppas jag inte att den kommer tillbaka eller någon av hans polare heller för den delen. Undrar om jag kan somna gott ikväll. Hmm.

Spindel


Kommentarer
Postat av: Ellen

Snygg blogg :)

2010-05-08 @ 23:03:47
URL: http://pellmen.blogg.se/
Postat av: Ellen

sv varsågod

2010-05-08 @ 23:18:43
URL: http://pellmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0