Ny barnbutik (Nyshoppat)

Bror & Brita, barnkläder
När vi var på väg till Lerums vattenpalats idag så åkte vi förbi nått som såg ut att vara en barnbutik i min smak.
Älskar att hitta nya, roliga butiker med barnkläder och barnprylar.
Jag tror inte ens att jag under hela min livstid har lagt så mycket pengar på mej själv som jag har gjort på min dotter. Det är så kul att shoppa till henne.
Efter att vi hade varit och badat så var jag ju tvungen att svänga in där i alla fall. Jag hittade två superfina toppar, en från Esprit och en från Name it och så fastnade lillan för nån söt liten träleksak vid kassan så den fick också följa med oss hem. Butiken hette i alla fall Bror & Brita och den kommer jag nog att besöka fler gånger.

EspritName it
Träfjäril


Kommentarer
Postat av: jessica

negerbollarna var hemmagjorda så de är ju inte sådär big size som i butik haha ;D



vad söta kläder du har köpt, är de till lillan eller? :)

2010-05-17 @ 23:05:47
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0