Jag tackar ryssarna!!

Lyckohopp
Idag har det varit helt underbart väder. Man kan inte önska bättre väder en dag i maj. När man efter sin arbetsdag går halvsvettig ut från butiken för att svalka sej och vindarna är alldeles ljumma..Ååååh det är så mysigt. Det bara spritter i hela kroppen på mej och jag känner mej über-lyckig på nått knasigt vis. När klockan visade 21.30 så visade termometern 20°c. Vem tackar vi för det?? Ryssarna va? Det var väl därifrån värmen kom. Det värsta är bara att nu kan jag inte få nog. Jag vill bara ha mer och mer och mer och mer. Någon som vet ifall värmen är här för att stanna...eller blir det kanske rentav snö i nästa vecka? Who knows?
Sommar


Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh så härliga bilder! Ja dom säger att värmen är här för att stanna till på söndag eller måndag, då kunde det bli ner mot nollgradigt, iaf här i Norrland!

2010-05-20 @ 14:02:20
URL: http://dansbanegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0