Hundrafemtielva maskrosor

MaskrosorMaskrosor
Vilken härlig dag. Kunde blåst mindre men det duger. Idag har man ägnat dagen åt att rensa maskrosor. Det var inte direkt 3-4 stycken heller, utan hela gräsmattan var täckt ungefär. Men nu tror jag bannemej att jag fått väck allihop. Om jag hade räknat dom så hade jag nog varit uppe i över 200 nånting. Lite färg på ryggen har jag dratt på mej också, gött!! Det e lite sådär så att det känns, hihihi!!!  

Hallonsmoothie
Lillans kusin har legat över här i natt. Då gästrummet var klart så vart det ju lika bra att inviga med en gång eller hur? Så idag började vi dagen med en god frukost. Smootie till såklart. Det är ju så gott. Sen har vi legat i trädgården hela dagen. Ungarna har lekt och jag har rensat maskrosor. Sen var det dags för lite lunch så då fixade jag korv med bröd, väldigt mysigt har det varit. Nu sitter jag här med min röda rygg, vi har precis tänt grillen så här ska grillas kyckling idag. Det ska bli så gott.
Korv med brödMys i trädgårdenMys i trädgården


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0