Hembakat!!

Nä hembakat blev det väl inte riktigt, men lite frysta kanelbullar in i ugnen å goda maryland cookies fick det bli. Att baka bullar tar alldeles för lång tid. Jag hade Jenny med hennes knoddar här på besök igår. Det var väldigt mysigt och ungarna var som galna. Det slutade med att kläderna åkte av å dom hade vattenlekar uppe i badrummet. Så himla flamsiga. Kan säga att lillans nystädade rum såg ut som ett bombnedslag när dom var klara. Leksaker över hela golvet. Jihaa!!
Det var väldigt trevligt, trots att vi inte umgåtts egentligen på minst 10 år så kändes det som det alltid gjort. Det är härligt med såna dära lättsamma människor. Jag skulle nog säga att jag också är ganska lättsam av mej..Tror jag i alla fall. Sen så finns det ju vissa människor som man inte kan vara så lättsam med och då är det kört.

Galna barn

Surfar på youtube





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0