Gudsyster??

Har varit iväg en sväng med lillan nu på eftermiddagen. Vi åkte hem till min, hmm, gudsyster!? Kan man säga så? Jag har alltid sagt så i alla fall. Vi är ju typ uppväxta som kusiner, fast enda egentliga kopplingen är att hennes föräldrar är min gudföräldrar. Man har sagt så många gåner att man ska ses och så, fast som vanligt så blir ju sånt aldrig av, vilket är fruktansvärt trist. Men idag hade jag bestämt mej, jag skulle åka. Som vanligt så var det mycket trevligt att träffa Bella, och hennes lilla docka är ju alldeles bedårande. Vi satt å fikade på deras altan och tjötade massa. Nä riktigt mysigt var det, mer sånt Bella!!

Nu här hemma stekte jag på lite korv till mej och lillan som vi åt i hamburgerbröd. Haha!! Seriös morsa man är eller hur? Gött!! Man får väl vara lie slapp ibland också, fastän man har barn. Kanske man ska ta å göra lite nytta en stund nu då innan min man kommer hem och innan det är dags för Desperate.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0