Att det finns så sjuka människor!!!

Det är helt otroligt. Jag hade en kär vän här idag. Hon ville komma hit och mysa lite och för att förklara ett å annat. Ska jag vara helt ärlig, så trodde jag fanimej att jag hört det mesta från den här bruden. Men hon slutar aldrig att förvåna med sina upplevelser!! Heelt sjukt va denna stackars underbara tjej har fått gå igenom. Jag kände att jag mest satt med hakan nere vid knäna ungefär och såg ut som ett fån medans hon berättade allt. Hur kan en människa vara så sjuk? Hur kan man vara så förtryckt och deprimerad och sedan ta ut allt på någon annan och att utsätta någon för sån skit. Någon man säger sej älska?? Någon som man säger är den bästa man någonsin träffat. Jag fattar inte!! Huuuur??? Detta är för mej heeelt jävla ofattbart. Att man kan vara så slug, ett riktigt jävla svin. Man blir ju för fan förbannad!!! Så jävla förbannad också.
Usch, många grodor blir det, men skit samma. Jag vet varken vart jag ska börja eller sluta. Jag känner mej fortfarande helt paff över hur en människa kan behandla en annan på detta viset. Jag tycker så synd om henne så det är inte sant. Man önskar liksom att man kunde göra någonting, vad som helst för att hjälpa henne att lösa den situation hon hamnat i. Det är så frustrerande. Äh, jag skiter i det här. Ville bara skriva av mej lite.

För övrigt har det varit en supermysig kväll med grillade hamburgare och majskolvar, så himla gott!!
Nu ska jag prata lite med prinsen innan det blir sängen. Natti!!

Hamburgare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0