Våren knackar på

Vårtecken

Äntligen känner jag att jag kan släppa taget om snön. Nu vill jag, precis som många andra att den bara ska försvinna fortast möjligast. Innan hade jag lite svårt att greppa att snön faktiskt skulle smälta bort och att marken skulle bli bar och trist, men nu efter ett par soliga härliga dagar så är jag redo. Mer redo än någonsin.
Vad är bättre än att känna solens strålar värma mot sin kind såhär års, va? Nu är det till och med ljust på kvällarna när jag lämnar jobbet, solen har precis smygit sej ner bakom träden. Om nån vecka eller så är den nog fortfarande uppe när det är dags att åka hem. Lovely!!


Bilden är tagen 18 mars förra året i vår trädgård. Det känns som att våren ligger lite efter i år.

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

tjusig bild=) sommar vill vi ha!

2010-03-11 @ 16:06:10
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0