Välkommen till världen!!

I natt runt halv 2 tiden fick jag ett mms på mobilen. Äntligen var det klart. Min vän F fick en dotter. Jag visste att det var en liten tjej som bodde i den stora stora magen. En himla söt liten flicka också. Lik mamma. Stort grattis gumman!! Så nu längtar jag tills dom kommer hem så man kan få åka dit med den söta lilla presenten som vi var å köpte idag jag och lillan. 

Vi var en sväng på backaplan. Köpte ett par jeanstreggings till illan och en topp med 2 pussandes smurfar på som hon fick tjatat till sej :) Det blir nog bra. Kom dit ganska så sent så alla affärer stängde typ när vi kom. Vi hann i och för sej in på Triumf en snabbis på en liten glass. Mmm!!

TriumfGlassTriumfGlass



Nu har jag och prinsen kollat på Låt den rätte komma in, så mysig film på nått sätt. Dom är så söta i sin relation Oskar och Eli. Cute!!

Nu väntar sängen. Är tröttare än vanligt idag känner jag, trots att klockan bara är en timme mindre egentligen om man går efter vintertid. Förresten, det är väl ingen som missat att ställa fram klockan???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0