Min blogg

Jag har aldrig varit en sån person som skriver dagbok. Jag har väl försökt ett par gånger när jag var yngre, men det har inte riktigt fastnat. Sen så en dag för ca 1½ år sedan så fick jag för mej att jag skulle börja blogga. Vet inte riktigt hur det kom sej, men jag gjorde det i alla fall. Det är verkligen helt perfekt, så grymt bra att blogga. Man kan gå tillbaka och se vad man gjorde vid samma tidpunkt förra året eller förr-förr-förra osv. om man nu har bloggat så länge. Jag ska verkligen försöka hålla fast vid det här nu så man har bloggen om några år sen att gå tillbaka och kika i arkivet. Dels för att läsa om vad man har gjort, vad man hade för kläder eller om lillans utveckling. Det är faktiskt jäkligt kul!!

PussOutfitLillan


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg du e fröken... pok jenny

2010-03-12 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0