Tja på er!!

Nu har jag precis betalt alla räkningar. Känns som en lättnad när det är gjort, så man inte behöver tänka på det nå mer. Jäkla bilskatt denna månaden, den e inge skoj alls. Nu funderar jag på om jag skulle ta å röra ihop lite wokade grönsaker och nudlar till mej och lillan. Det kan ju faktiskt vara lite gott. Sen tänkte jag att vi skulle åka och handla massa mat. En liten sväng till ikea får det nog bli också. Jag måste köpa en ram. Min lilla tjej hade gjort en sån fiiin teckning till mej och Prinsen på dagis så den måste ramas in och hängas upp. Hon gjorde ju en superfin målning förra våren som numera hänger så fint inramad på hallväggen.

Igår var vi på våfflor hemma hos mama å papa. Gud så gott, men som alltid så tog jag en våffla för mycket så efteråt mådde jag mest illa.

Nope, nu måste jag dra. Hej på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0