Däbbt i däsan

FörkyldSå har man åkt på nån snajsig förkylning också. Underbart!!! Vaknade i natt och var helt torr i munnen, hela tungan var alldeles torr. Mysigt, eller hur?! Nä det var inte speciellt trevligt. Samtidigt så forsar det ut näsan utan att man kan dra in för man är alldeles igentäppt. Suck! Jag hatar att vara förkyld. Förvånar mej inte om jag åker på bihåleinflammation också. Why not liksom, när man ändå är i farten.

Funderar för övrigt på vad den här kvällen kan ha att erbjuda, är lite sugen på att se nån mysig film. Det som kommer på tv är ju typ Beck: Sista vittnet eller Hedwig and the angry inch. Det är i alla fall dom jag tänker välja mellan. Beck-filmen har jag säket redan sett, den andra har jag inte ens hört talas om. Den hade fått en 5:a (mycket bra), men jag vet inte. Nån som skulle byta kön å sånt. Vi får väl se.

Annars så har vi eventuellt lite andra grejer på G här hemma, men vi får se hur det blir. Haha!!


Nä nu ska jag bunkra upp med mer papper, Ha en fin kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0