Så ska det låta

Så ska det låtaBlev inte mycket vettigt gjort idag inte. Hade vissa funderingar på vissa saker, men nope. Inte idag heller, hehe. Imon är det jobb igen, tack å lov så brukar ju lördagar gå rätt fort.
För tillfället sitter jag här å väntar på att prinsen ska komma hem efter sin kvälls-shopping.
Innan det kollade jag på Så ska det låta som drog igång ikväll igen...Äntligen!! Är det lite panchis kanske? Men i alla fall jäkligt underhållande. För övrigt så tror jag fasen att jag håller på att bli förkyld. Jäkla skit! Varför?? Det är la säker lillan som har smittat mej då. Hon hostar ju hej vilt och snorar och har sej så det skulle inte förvåna mej. Jippie!

Nä nu kom prinsen så jag ska slita mej. Vem tror vi förresten går till final i Let's dance då? 
Det är väl änna dags för Willy att åka hem nu va.

Vilket meningslöst inlägg då, ska nog gå å lägga mej nu, å kände bara för att klutta ett par rader. Natti!! 

Kommentarer
Postat av: thureb

2010-03-19 @ 23:06:01
Postat av: thureb

Vi bytte kanal.Aldrig gjort det förut. Trist. Vi som sett fram mot Så skall det låta. Vart har spontaniteten tagit vägen. Alla dessa förrepeterade, långdragna inslag bara dödade kvällen. Beklagar djupt.

2010-03-19 @ 23:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0