No car

Igår lämnades min kära bil in på verkstan. Äntligen ska jag få nya handtag. Det ska bli hur gött som helst att kunna öppna dörrarna helt vanligt precis så som man oftast öppnar en bil. Ända sedan oktober tror jag att det vara så har jag tagit mej in i bilen på olika vis. Oftast när den inte har varit igenfrusen så har jag fått sitta i baksätet och sträcka mej fram till handtaget på förardörren för att sedan putta upp dörren försiktigt utan att den slår i grannens bil. Sedan se till att den inte slår igen medans jag tar mej från baksätet och fram i bilen. SUCK!!! Det ska verkligen bli såå skönt att slippa allt detta bök.


I alla fall, nu under tiden som bilen är inlämnad så har jag lånat syrrans moppe. Haha!!! Grymt! Lillan tyckte det var sketaskoj när jag körde henne till dagis imorse. Jag däremot var ju lite ovan först, men det blev bättre sen.
Det är så jäkla härligt med moppe. Man blir änna lite sugen.

Nu ska jag ta å hoppa i säng. Jag fattar inte vad det är med mej. Jag somnar alltid till DHW. Av någon anledning blir jag så trött å vipps så ligger jag å sover på armstödet. Jag blir så trött på mej själv. Natti!!!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller med dig=)

2010-03-17 @ 00:26:51
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0