Jag tycker nog att jag klär i rosa hår.

Rosa hår


Igår var jag på maskerad för första gången i mitt liv och det var såå roligt. Jag hade länge och väl funderat över vad jag skulle klä ut mej till och till slut bestämde jag mej. Jag skulle vara Pebbles från familjen Flinta. Rosa å fint. Det roligaste var ju att jag fick ha peruk. ROSA peruk!! Så himla läcker. Jag tycker nog faktiskt att jag klär ganska så bra i rosa hår, haha!! Det var riktigt roligt och alla var så fina. Jag tycker folk borde ha maskerad oftare. Det kostar ju i och för sej ganska mycket med maskeraddräkter, men kanske att man bara kunde vara någon annan. Klä ut sej till inget speciellt bara för att det ska bli lite roligare. Hade det inte varit kul?

Halva gänget med på gruppfoto


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg!

2010-03-07 @ 18:18:09
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Anci Bergman

Jag tycker att du passar JÄTTEBRA i rosa hår...

Får berömma dig för din blogg, läser den varje dag, är alltid lika roligt att se va du har gjort eller tagit för fina bilder.Fortsätt för du har en trogen läsare, hälsa familjen, Många kramar Anci.

2010-03-07 @ 18:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0