Fan, Jag har blitt hackad

Jag blir inte klok på detta med datorer och allt som hör till. Tänkte att jag skulle logga in en sväng på msn som jag inte har använt på flera år. Loggade in en snabbis häromdagen och nu när jag skulle göra det igen så kommer jag inte in. Det va på min gamla mejladress som jag hade msn, men vafan...I förrgår lyckades jag ju men idag, icke!! Jag kan ju inte ha glömt mitt lösen på typ 2 dagar. Nån måste ha tagit sej in på min och ändrat. Jag kan inte komma på någon annan orsak. Damn it!!! Jag har blivit hackad :(

Kommentarer
Postat av: Erika

Så obehagligt. Hoppas att det löser sig!



Sv. Jag ska köpa några solglasögon i den stilen + något av paren från glitter. Blir nog bra att variera sig med i sommar =)

2010-03-24 @ 19:40:42
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0