Damm i näsan

Idag har vi inventerat på jobbet. Inte överdrivet kul men ganska så bra i alla fall. Dammigt blir det, fort också. Shit, man är alldeles svart i näsan när man är klar. Överallt annars också för den delen. Det roliga med inventering är ju att man umgås med jobbarpolarna på ett annat sätt än en vanlig dag. Jag har aldrig varit med om att det har gått så fort förut. Alla andra gånger har vi hållt på typ fredag, lördag och lite på söndagen om vi haft oflyt. Så skönt att det är klart, då kan man jobba i lugn och ro imorgon (med massa arga kunder säkert som är snea för att vi hade stängt idag) Haha!! Men det får dom tåla. Efter jobbet imon blir de stress raka vägen hem för att göra mej iordning för maskeraden, tjohoo!! Det ska bli så sjukt kul.

Nu ska jag slänga i mej en daim lite sådär halvnyttigt innan jag hoppar i säng. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-07 @ 09:21:40
URL: http://lillmian.se
Postat av: Linnea

sv: Alperna är fantastiskt!

Är i Verbier, Schweiz

2010-03-07 @ 15:08:36
URL: http://ronstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0