Vurre med mos på Lisse

Härligt, glatt och svängigt är vad det är att vara på Lotta på Liseberg. Jag och Maria möttes upp utanför Lisebergs portar igår för att kika på Lotta. Först tog vi en vurre med mos och satte oss ner på en bänk i solen. Myyys!!! Liseberg är ju inte bara en park att gå till för att åka en massa och spela bort massa pengar, utan även för att bara strosa runt i och mysa och umgås. Det gjorde vi. Efter vurren satte vi oss på terassen på Lisebergs Wärdshus. Tog oss en Cola med lite snacks till och sedan var showen igång. Det är ju helt klart en hit att kolla live istället för att glo på tvn (vilket jag ändå aldrig brukar göra). Det bästa är pausunderhållningen, då är det mest drag. Publiken var lite mesig till en början kan jag tycka, men det sprätte allt till i de flestas kroppar efter en liten stund. När det var slut åkte vi upp till Ben & Jerry's-cafét och Köpte glass. Eller ja, Maria tog en milkshake och jag tog en superdupersmarrig glass. Ojojoj, va gott. Sen promenerade vi genom blommor och fontäner ner till utgången och begav oss hemåt. Summan = En helt underbar kväll på Lisse!!
Korv med mos på LisebergKorv med mod på LisebergStora Scenen på liseberg
Ben & Jerry'sMumsarVilken utsikt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0